Rychle, přehledně a bez obav. Pro projekt Léčíme kašel společnosti Angelini Pharma jsme připravili novou identitu a web, kde lidem pomocí rychlého online testu pomáháme rozpoznat, jaký typ kašle mají a na základě toho doporučit vhodný lék.

Návštěvníky na webu uvítají půlené vizuály poukazující na kontrast mezi zdravím a nemocí
Původní web lecimekasel.cz zcela neodpovídal potřebám zákazníků, a tak jsme ho od základu přepracovali. Nový web slouží k rychlé analýze, který kašel pacienty trápí, a následnému doporučení vhodného produktu. Kreativně jsme vycházeli z typické farmaceutické čistoty, ale zároveň jsme chtěli komunikovat empaticky a dodat lidem pocit jistoty.
„Na web návštěvníky přivádí bannery s půlenými vizuály, které zobrazují kontrast mezi zdravím a nemocí. Každá polovina tak pracuje s jinou emocí – jedna strana symbolizuje, co vše může člověk dělat, když je zdravý, druhá představuje produkt.” Stanislav Bílek, Art Director

Půlené vizuály jsme použili i při představení konkrétních produktů
Pro správnou léčbu kašle je nezbytné vědět, jaký typ kašle pacienty trápí, proto jsme připravili tříminutový test včetně zvukových nahrávek, který pomůže ke správné identifikaci. S výsledkem testu dostanou lidé doporučení, který lék je pro ně vhodný – Erdomed 225 mg na podporu vykašlávání při vlhkém kašli a Levopront k tlumení kašle suchého. Projekt Léčíme kašel spadá pod mezinárodní farmaceutickou společnost Angelini Pharma, které se dlouhodobě staráme o komunikaci dalších značek.

Web primárně slouží k rozpoznání typu kašle. Doporučit konkrétní produkty je až druhotným cílem
„Chceme vystupovat odborně, ale zároveň lidsky. Na webu by se lidé měli cítit jako na bezpečném místě, kde jim pomůžeme rozpoznat typ kašle.” Kateřina Hanušová, Copy Managerka
Správně rozpoznat typ kašle lidem pomůže tříminutový test
Přečtěte si o našich dalších zkušenostech z farmaceutického prostředí. Třeba jak jsme dali novou tvář doplňku stravy ERDOHerbal nebo vytvořili kreativu pro Libretto.