Brno
Karlova 933/7
614 00 Brno - Maloměřice
Máte doma psa nebo kočku? To jste nejspíše už někdy přišli do styku s Alemar Food Group. Že vám název nic neříká? Přední český zpracovatel masa vyrobí až 20 000 konzerv pro psy a kočky denně, především pro privátní značky, a spolupracuje s více než 300 společnostmi, jako třeba Alza nebo Rohlík. Navíc vyrábí i vlastní prémiové psí konzervy pod značkami Marty a Louie. Proč firma s meziročním růstem o 20 % potřebuje budovat brand?
Unikátní technologie, 20 000 konzerv denně a firma nedohledatelná na internetu. Martin Košťál, zakladatel společnosti Alemar Food Group, se svým týmem po dvou letech pokusů vynalezl systém sterilizace masa pomocí tepla a tlaku, který umožňuje plnit konzervy pouze 100% masem bez přidané želatiny a chemických konzervantů. S konzervami se rychle dostal do obchodních sítí Zvěrokruh nebo Hornbach.
Jednoduchý web vypráví příběh značky a nastiňuje know how společnosti, za cíl má získat nové investory.
Stále se zvyšující poptávka na vývoj privátních značek šla ruku v ruce s hledáním nových investorů pro rozšiřování výroby. Nastal bod zlomu, kdy bylo potřeba začít přemýšlet nejen nad produktem a technologickými inovacemi, ale nad společností jako nad značkou, která bude atraktivní a důvěryhodná pro investory i obchodní partnery.
Logo a vizuální identitu spojuje v podobě symbolu i fotky vlk, který odráží vlastnosti značky.
Od spuštění webu začátkem března jsme na něj přivedli 1 400 návštěvníků. Zdá se to málo? Ne, když jde o B2B a návštěvníci jsou přesně ti, kteří se mění v investory nebo partnery. Z toho navíc téměř třetina přišla z organického vyhledávání a téměř 300 uživatelů na přímo zadáním webových stránek do adresního řádku.
Dříve byl název společnosti na internetu těžko dohledatelný. My jsme dostali společnost na první příčky a máme na starost i komunikaci na sociálních sítích.
20
tisíc masových konzerv denně vyrobí Alemar Food Group
40
milionů Kč přinesli nově získaní investoři